Social Items


05.02.2016 Güncel Avea Open Vpn Ayar

Bildiğiniz üzere Open Vpn bedava internete girmek için kullanılan vpn'dir.

Anlatımsız direk ayarlara geçiyorum yapamayan olursa Facebook grubumuz veya makale yorumundan iletişime geçebilir.

Open Vpn kurulu değil ise


Kurulu olduğunu farzederek devam edelim

Open Vpn Config'e ihtiyacımız olucak.


Config'i de indirdiğimizi farzederek kuruluma geçelim.

İlk olarak yeni bir apn ayarı oluşturalım

isim : open
apn : mms
proxy : 127.0.0.1
port : 8080
kimlik doğrulama türü : pap veya chap
apn türü : mms,default

apn ayarımızı kaydedip etkin hale getirelim

Open Vpn programımızı açalım

  böyle bi ekrana geldiğimizde sağ üst köşeden 3 noktaya basıp yan menüyü açalım

import diyelim

import profile from sd card diyelim

download klasörüne girip indirdiğimiz Open Vpn Config'imizi bulup üzerine 1 defa tıklayalım


Connect butonuna basıp bağlanmasını bekleyelim


Şuan bağlanmış durumdadır bedava internete girebilirsiniz

CONFİGLER KAPANDIĞINDA LİNKLER YENİLERİ İLE GÜNCELLENECEKTİR

NOT : KONTÖRÜNÜZ VARKEN SAKIN DENEMEYİN
NOT : ROOT İSTEMEZ

AVEA BEDAVA İNTERNET | OPEN VPN | 2016 GÜNCEL

Teknoloji Ve Haber Platformu - Teknogam

05.02.2016 Güncel Avea Open Vpn Ayar

Bildiğiniz üzere Open Vpn bedava internete girmek için kullanılan vpn'dir.

Anlatımsız direk ayarlara geçiyorum yapamayan olursa Facebook grubumuz veya makale yorumundan iletişime geçebilir.

Open Vpn kurulu değil ise


Kurulu olduğunu farzederek devam edelim

Open Vpn Config'e ihtiyacımız olucak.


Config'i de indirdiğimizi farzederek kuruluma geçelim.

İlk olarak yeni bir apn ayarı oluşturalım

isim : open
apn : mms
proxy : 127.0.0.1
port : 8080
kimlik doğrulama türü : pap veya chap
apn türü : mms,default

apn ayarımızı kaydedip etkin hale getirelim

Open Vpn programımızı açalım

  böyle bi ekrana geldiğimizde sağ üst köşeden 3 noktaya basıp yan menüyü açalım

import diyelim

import profile from sd card diyelim

download klasörüne girip indirdiğimiz Open Vpn Config'imizi bulup üzerine 1 defa tıklayalım


Connect butonuna basıp bağlanmasını bekleyelim


Şuan bağlanmış durumdadır bedava internete girebilirsiniz

CONFİGLER KAPANDIĞINDA LİNKLER YENİLERİ İLE GÜNCELLENECEKTİR

NOT : KONTÖRÜNÜZ VARKEN SAKIN DENEMEYİN
NOT : ROOT İSTEMEZ

42 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, Turkcell için kısa zamanda facebook üzerinden açıklama yapılcaktır.

      Sil
  2. hızı ne kadar hız testi yapabilirmisin

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, hız bölgesel olarak değişmekde daha net sonuçlar için kendiniz yapmayı tercih ediniz.

      Sil
  3. Authentication failed hatası alıyorum

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, linkler guncellendi yeni configi indirerek tekrar deneyiniz

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Buyur Şifresiz Direk Bağlan http://link.tl/uDee

      Sil
  5. Admin yeni config verirmisin

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, yeni config eklenmiştir.

      Sil
    2. Yorumunuz için teşekkürler, yeni config eklenmiştir.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, yeni config eklenmiştir indirip bedava internet kullanmaya devam edebilirsiniz.

      Sil
  7. Çalışıyor ama ekran kapandıktan sonra bağlantı kopuyor

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. telefonunuz kilit modunda ıken programları otomatık sonlandırıyorsa bu normaldır

      Sil
  8. Admin oluyodu dün şimdi olmuyor

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, configler güncellendi

      Sil
  9. patladı hocam çalışmıyor

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, configler güncellendi

      Sil
  10. Injector falan yokmu bu iptal

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, configler güncellendi

      Sil
  11. Hocam buda kapandi lutfen acil bir tane daha atarmisiniz lutfen

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, configler güncellendi

      Sil
  12. admin siber yazılımcı diye bi grup var çalıyolar onlar

    YanıtlayınSil
  13. Admin lütfen yeni config bugün internetim bitiyor lütfen

    YanıtlayınSil
  14. Patladı hata alıyorum güncelleyin lütfen

    YanıtlayınSil
  15. openvpn connection timeout diyor baglantı yok

    YanıtlayınSil
  16. yeni config verir misin admin

    YanıtlayınSil
  17. open vpn sağ tarafta yer alan notvekalem şeklinde yeri sildim şimdi düzeltemiyrm connect yeri falan hepsi gitti tekrar dan yüklüyrm ama düzelmiyor linkte fotoğrafı var acaba nasıl düzeltecez bakabilirmisin?galiba profil falan silmısım sımdı yenıden nasıl yukleyecem onu? şimdiden eyw
    http://i.hizliresim.com/o3dYQ7.png

    YanıtlayınSil
  18. Link.TL de gideceğimiz link yok güvenli diyor fakat sayfa kaymış

    YanıtlayınSil
  19. Admin herseyi ayarlıyorum olmuyo yarımcı ol lütfen

    YanıtlayınSil
  20. Hocam mms erişim noktasnda ayarldktan sonra veri ağı acilmiyor

    YanıtlayınSil
  21. abi ben config linkine tıklıyorum bitürlü configimi indiremedim yönlendirme link.im die başka siteye atıyor rica etsem mediafire yada zippshare den link verebilirmisiniz..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bu ayar kapanmıştır güncel ayarları Facebook.com/teknogamTR sayfasından takip edebilirsiniz

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.